You are here Επιστροφές Προϊόντων
The News

Επιστροφές Προϊόντων - Αλλαγές

ΕΝΤΥΠΟ ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Έχω αγοράσει προϊόντα από το fitshop.gr. Μπορώ να τα επιστρέψω;

Παρακαλώ πριν αγοράσετε ένα προϊόν από το ηλεκτρονικό κατάστημα fitshop.gr βεβαιωθείτε ότι σας κάνει. Καλέστε μας αν δεν είστε βέβαιοι  για την επιλογή σας. Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε και να σας βοηθήσουμε.
Διαβάστε προσεκτικά την περιγραφή των προϊόντων μας, δείτε τις φωτογραφίες και διαβάστε τα σχόλια πελατών που έχουν αγοράσει αυτά τα προϊόντα πριν από εσάς. Διαβάστε τα σχόλια από καταξιωμένους κριτές που αναρτούνται στην ιστοσελίδα μας.

Αν παρόλα αυτά παραγγείλατε το προϊόν και σας ήρθε ελαττωματικό ή για κάποιον λόγο δεν είναι αυτό που παραγγείλατε επικοινωνήστε μαζί μας για να δούμε πως θα επιστραφεί ή πώς θα αλλαχτεί.

ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ 14ΗΜΕΡΟ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΤΕ Ή ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ 14 ΗΜΕΡΕΣ.

ΤΑ ΕΙΔΗ ΡΟΥΧΙΣΜΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΙ.

ΤΑ ΕΣΩΡΟΥΧΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΠΑΣΟΥΑΡ ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ.

ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΕ ΠΑΡΑΒΙΑΣΜΕΝΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ Η΄ ΧΩΡΙΣ ΕΤΙΚΕΤΑ.

Το fitshop.gr σας συμβουλεύει να κρατάτε την συσκευασία των προϊόντων που αγοράζετε όχι μόνο από εμάς, αλλά απ΄όλα τα καταστήματα για τουλάχιστον μία εβδομάδα από την παραλαβή τους.

Ποιοι είναι οι Όροι Επιστροφής;

  1. Δεν επιστρέφονται προϊόντα μετά το 14ήμερο παραλαβής τους. Υποβάλετε αίτηση επιστροφής στις 14 πρώτες μέρες παραλαβής του προϊόντος. Οι 14 ημέρες είναι ημερολογιακές και όχι εργάσιμες.

  2. Δεν επιστρέφονται προϊόντα αν η συσκευασία έχει παραβιαστεί και δεν βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση.

Πως επιστρέφω τα προϊόντα;

Επικοινωνήστε μαζί μας για να υποβάλετε την αίτηση επιστροφής του προϊόντος.

Πως αλλάζω ένα προϊόν (π.χ. ρούχο ή παπούτσι);

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε εφόσον δοκιμάσατε το ρούχο ή το παπούτσι και είδατε ότι δεν σας κάνει, είναι να επικοινωνήσετε μαζί μας. Έπειτα κατεβάζετε το έντυπο αλλαγής προϊόντων σε μορφή pdf και εκτυπώνετε την πρώτη ή αν χρειαστεί και την δεύτερη σελίδα του και συμπληρώνετε τα απαραίτητα πεδία. Αν χρειαστείτε βοήθεια για αυτή τη διαδικασία, μπορείτε να μας ρωτήσετε.

Στη συνέχεια πακετάρετε τα ρούχα που είναι προς αλλαγή μαζί με το συμπληρωμένο έντυπο αλλαγής. Έτσι διασφαλίζεται ότι η αλλαγή θα κυλίσει ομαλά. 

Το κόστος αλλαγής ορίζεται στα 7€, επιβαρύνει τον πελάτη και αφορά το κόστος των μεταφορικών.

Το fitshop.gr έχει υποχρέωση να ολοκληρώσει την διαδικασία αλλαγής εντός 14ρων ημερολογιακών ημερών από την στιγμή της παραλαβής των προϊόντων που έστειλε πίσω ο πελάτης προς αλλαγή, εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα.

Ποιος επιβαρύνεται με τα κόστη επιστροφής;

Το κόστος επιστροφής προϊόντος το επιβαρύνεται εξολοκλήρου ο αγοραστής.

Μπορώ να στείλω το προϊόν με άλλο τρόπο από αυτό που το παρέλαβα;

ΌΧΙ, δεν μπορείτε. Το προϊόν θα το στείλετε με τον ίδιο τρόπο όπως και το παραλάβατε.

Υπάρχει περίπτωση η επιστροφή μου να μην γίνει δεκτή;

ΝΑΙ, η επιστροφή προϊόντος μπορεί να μην γίνει δεκτή σε περιπτώσεις όπως

  • Το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί.
  • Το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό.

  • Δεν συντρέχουν οι λόγοι που ανέφερε ο αγοραστής στην επιστροφή του.

  • Δεν υπάρχει γραπτή επιστολή με τους λόγους επιστροφής.

Το κόστος επανεπιστροφής επιβαρύνει εξολοκλήρου τον αγοραστή.

Τι γίνετε με το ποσό που πλήρωσα για τη απόκτηση του προϊόντος

Το ποσό που πληρώσατε θα σας επιστραφεί εξολοκλήρου ή μπορείτε το χρησιμοποιήσετε για επόμενες αγορές στο κατάστημα μας ανάλογα με το είδος του προϊόντος ή την θέληση του αγοραστή. Όλα αυτά θα πρέπει να μας γνωστοποιηθούν με γραπτή επιστολή, υπογεγραμμένη από τον αγοραστή την ώρα επιστροφής.

Αν οι παραπάνω πληροφορίες δεν σας ικανοποιούν ή θέλετε περισσότερες διευκρινίσεις παρακαλούμε να μας καλέσετε τηλεφωνικά στο 211 800 0090 ή  επικοινωνήστε με την live υποστήριξη στην ιστοσελίδα μας κατά τις ώρες λειτουργίας της εταιρείας μας.