0

ΔΩΡΕΑΝ Μεταφορικά για αγορές 69.90€ / βάρος έως 5kg

query_builder

Ανοιχτά 09:00 - 21:00
Σάββατο 09:00 - 18:00

Επιστροφές - Αλλαγές

Αγόρασε το, Δοκίμασε το, Λάτρεψε το!  

Αν δεν είναι όπως το περίμενες εδώ είμαστε για να το αλλάξουμε με αγάπη και χαμόγελο :)
Δεχόμαστε επιστροφές και αλλαγές.

Τρόποι Αλλαγής - επιστροφής

  1. Αλλαγή προϊόντων από τον χώρο σου με Γενική Ταχυδρομική
  2. Αλλαγή προϊόντων στο κατάστημα μας στο Μαρούσι
  3. Αλλαγή προϊόντων στα 260+ σημεία εξυπηρέτησης πελατών Fitshop στην γενική ταχυδρομική 
  4. Αλλαγή προϊόντων στα 300+  σημεία εξυπηρέτησης πελατών Fitshop στην ACS σε όλη την Ελλάδα 
  5. Επιστροφή με ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ (μόνο για προϊόντα που αγοράστηκαν εξ' αποστάσεως, μέσω ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής παραγγελίας).

Αλλαγή προϊόντων από τον χώρο σου με Γενική Ταχυδρομική

  • Συμπλήρωσε την φόρμα επιστροφής online, Εκτύπωσε την και βάλτην μέσα στο δέμα που θα επιστρέψεις. Προσοχή επέλεξε Κουπόνι / Δωροκάρτα αν θέλεις να περάσεις μόνο σου μία νέα ηλεκτρονική παραγγελία ή γράψε στα σχόλια τι θέλεις να σου στείλουμε πίσω σε περίπτωση που επιθυμείς να προχωρήσουμε την αλλαγή/ νέα παραγγελία για λογαριασμό σου. Επίσης μπορείς να κατεβάσεις και να συμπληρώσεις το έντυπο επιστροφής εδώ.
  • Κάλεσε την Γενική ταχυδρομική να παραλάβει. Θα το στείλεις στο Fitshop.gr, Χειμάρρας 6, Μαρούσι, 15125. Τηλ: 211.800.0090. Στην παράδοση το δέματος θα τους αναφέρεις ότι η αποστολή είναι με χρέωση παραλήπτη, και στην επιστροφή θα χρεωθεί το σύνολο των μεταφορικών για το πήγαινε-έλα, που συνήθως είναι στα 10 ευρώ για δέματα έως 5kg.  Φύλαξε το απόκομμα μέχρι να παραλάβουμε το δέμα
  • Εντός 3 εργάσιμων ημερών θα λάβεις από εμάς με email ή sms των κωδικό κουπονιού για να περάσεις την νέα παραγγελία ή αν έχεις επιλέξει να περάσουμε εμείς την παραγγελία για λογαριασμό σου εντός 5 εργάσιμων ημερών θα λάβεις ενημέρωση με τον αριθμό αποστολής για να παρακολουθείς την πορεία του δέματος. 

Αλλαγή προϊόντων στο κατάστημα μας στο Μαρούσι

  • Έλα με το προϊόν και το παραστατικό αγοράς στο κατάστημα μας στο Μαρούσι. 
  • Επέλεξε με την βοήθεια του προσωπικού μας με τι θέλεις να το αντικαταστήσεις
  • Τυχόν διαφορά θα την δώσεις στο ταμείο

Αλλαγή προϊόντων στα 260+ σημεια εξυπηρέτησης πελατών Fitshop στην γενική ταχυδρομική

  • Συμπλήρωσε την φόρμα επιστροφής online, Εκτύπωσε την και βάλτην μέσα στο δέμα που θα επιστρέψεις. Προσοχή επέλεξε Κουπόνι / Δωροκάρτα αν θέλεις να περάσεις μόνο σου μία νέα ηλεκτρονική παραγγελία ή γράψε στα σχόλια τι θέλεις να σου στείλουμε πίσω σε περίπτωση που επιθυμείς να προχωρήσουμε την αλλαγή/ νέα παραγγελία για λογαριασμό σου. Επίσης μπορείς να κατεβάσεις και να συμπληρώσεις το έντυπο επιστροφής εδώ.
  • Πηγαινε στο πλησιέστερο κατάστημα Γενικής ταχυδρομικής και στείλτο στο Fitshop.gr, Χειμάρρας 6, Μαρούσι, 15125. Τηλ: 211.800.0090. Στην παράδοση το δέματος θα τους πεις με χρέωση παραλήπτη, και στην επιστροφή θα χρεωθεί το σύνολο των μεταφορικών για το πήγαινε-έλα, που συνήθως είναι στα 10 ευρώ για δέματα έως 5kg.  . Φύλαξε το απόκομμα μέχρι να παραλάβουμε το δέμα
  • Εντός 3 εργάσιμων ημερών θα λάβεις από εμάς με email ή sms των κωδικό κουπονιού για να περάσεις την νέα παραγγελία ή αν έχεις επιλέξει να περάσουμε εμείς την παραγγελία για λογαριασμό σου εντός 5 εργάσιμων ημερών θα λάβεις ενημέρωση με τον αριθμό αποστολής για να παρακολουθείς την πορεία του δέματος. 

Αλλαγή προϊόντων στα 300+  σημεια εξυπηρέτησης πελατών Fitshop στην ACS σε όλη την Ελλάδα

  • Συμπλήρωσε την φόρμα επιστροφής online, Εκτύπωσε την και βάλτην μέσα στο δέμα που θα επιστρέψεις. Προσοχή επέλεξε Κουπόνι / Δωροκάρτα αν θέλεις να περάσεις μόνο σου μία νέα ηλεκτρονική παραγγελία ή γράψε στα σχόλια τι θέλεις να σου στείλουμε πίσω σε περίπτωση που επιθυμείς να προχωρήσουμε την αλλαγή/ νέα παραγγελία για λογαριασμό σου. Επίσης μπορείς να κατεβάσεις και να συμπληρώσεις το έντυπο επιστροφής εδώ.
  • Κάλεσε την ACS να παραλάβει. Θα το στείλεις στο Fitshop.gr, Χειμάρρας 6, Μαρούσι, 15125. Τηλ: 211.800.0090. Στην παράδοση το δέματος θα τους αναφέρεις ότι η αποστολή είναι με χρέωση παραλήπτη, και στην επιστροφή θα χρεωθεί το σύνολο των μεταφορικών για το πήγαινε-έλα, που συνήθως είναι στα 10 ευρώ για δέματα έως 5kg.  Φύλαξε το απόκομμα μέχρι να παραλάβουμε το δέμα
  • Εντός 3 εργάσιμων ημερών θα λάβεις από εμάς με email ή sms των κωδικό κουπονιού για να περάσεις την νέα παραγγελία ή αν έχεις επιλέξει να περάσουμε εμείς την παραγγελία για λογαριασμό σου εντός 5 εργάσιμων ημερών θα λάβεις ενημέρωση με τον αριθμό αποστολής για να παρακολουθείς την πορεία του δέματος.  

Επιστροφή Χρημάτων

  • Συμπλήρωσε την φόρμα επιστροφής online, Εκτύπωσέ την και βάλτε την μέσα στο δέμα που θα επιστρέψεις. Προσοχή επέλεξε Επιστροφή Χρημάτων. 
  • Πήγαινε στο πλησιέστερο κατάστημα Γενικής ταχυδρομικής και στείλτο στο Fitshop.gr, Χειμάρρας 6, Μαρούσι, 15125. Τηλ: 211.800.0090. Στην παράδοση το δέματος θα τους πεις με χρέωση παραλήπτη. Φύλαξε το απόκομμα μέχρι να παραλάβουμε το δέμα
  • Εντός 5 εργάσιμων ημερών θα γίνει επιστροφή της αξίας των προϊόντων αφού κρατηθεί το κόστος μεταφορικών για την επιστροφή του δέματος. 

Μπορώ να επιστρέψω ένα δώρο που μου έχουν κάνει;

Αν σου έχουν κάνει ένα δώρο και θέλεις να το αλλάξεις μην ανησυχείς, η διαδικασία είναι απλή και γρήγορη. Το κάθε δώρο έχει μέσα μία κάρτα αλλαγής. Μπορείς εντός 100 ημερών να έρθεις να το αλλάξεις στο κατάστημα Fitshop.gr στο Μαρούσι ή να προχωρήσεις σε αλλαγή με Γενική Ταχυδρομική. Επικοινώνησε μαζί μας ή ακολούθησε τις οδηγίες για επιστροφές προϊόντων. Προσοχή τα προϊόντα πρέπει να είναι στην αρχική τους κατάσταση με την συσκευασία και τα καρτελάκια τους. 

Δεν μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων σε δώρα, παρά μόνο αλλαγή με gift card ή αλλο προϊόν.

Δεν γίνεται αλλαγή σε 

  • Εσώρουχα 
  • Κάλτσες 
  • Σπασουάρ
  • Συμπληρώματα διατροφής
  • Άλλα προϊόντα που έχουν να κάνουν με την προσωπική υγιεινή.

Μπορώ να αλλάξω δωρεάν ένα Προϊόν;

Μπορείς να κάνεις Δωρεάν αλλαγή ερχόμενος στο κατάστημα μας στο Μαρούσι ανεξαρτήτως του τρόπου με τον οποίο έχεις αγοράσει ένα προϊόν.

Γιατί χρεώνομαι τα μεταφορικά για αλλαγές επιστροφές; Άλλα καταστήματα δεν το κάνουν αυτό.

Στο fitshop.gr προσπαθούμε να έχουμε την καλύτερη ποιότητα στην καλύτερη τιμή, όπως επίσης και ένα πολύ χαμηλό μεταφορικό κόστος για την αποστολής σας. Σε πολλά καταστήματα που δεν χρεώνουν τις αλλαγές θα δεις ότι το κόστος αποστολής μπορεί να είναι έως και διπλάσιος για όλους τους τρόπους πληρωμής, έτσι συμπεριλαμβάνουν την επιστροφή στο αρχικό κόστος αποστολής.

Μπορώ να επιστρέψω έναν πάγκο - πολυμηχάνημα - ποδήλατο - διάδρομο - ελλειπτικό ή άλλο μεγάλο όργανο γυμναστικής;

Υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής ή επιστροφής χρημάτων σε μεγάλο όργανο γυμναστικής ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝ το όργανο δεν έχει στηθεί - συναρμολογηθεί και δεν έχει βγει από την αρχική του συσκευασία.

Σε περίπτωση που έχει συναρμολογηθεί, αυτομάτως θεωρείται μεταχειρισμένο και δεν είναι πλέον στην αρχική κατάσταση στην οποία παρελήφθει.

Είμαι κάτοχος της Κάρτας MyFit ή μέλος του FitPrime 

Στο fitshop.gr καμαρώνουμε με την ποιότητα των προϊόντων και την αφοσίωση στην εξυπηρέτηση πελατών μας. Αποκλειστικά για τα τα μέλη μας (MyFit ή fitPrime) προσφέρουμε επιστροφή προϊόντων οποιαδήποτε στιγμή μέσα σε 365+ ημέρες στις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Μη χρησιμοποιημένα προϊόντα στην αρχική τους συσκευασία.
    Μπορείς μέσα στο χρόνο να επιστρέψεις προϊόντα που δεν τα χρησιμοποιείς και είναι στην αρχική τους κατάσταση με την συσκευασία και τα καρτελάκια επάνω. Δεν επιστρέφονται προσωπικά αντικείμενα, προϊόντα τα οποία έχουν έρθει ειδικά για σένα και δεν είναι στον κατάλογο του fitshop.gr, ή προϊόντα που είναι end of life. Επίσης δεν επιστρέφονται σπασουάρ, εσώρουχα, μασέλες, κάλτσες, επιστραγαλίδες και άλλα προϊόντα που έχουν να κάνουν με την προσωπική υγιεινή.
  • Αν το προϊόν δεν είναι κατάλληλο για το άθλημα σου ή αν αλλάξεις άθλημα μετά την παραγγελία σου
    Παρακαλώ να σημειωθεί ότι δεν γίνεται επιστροφή ή αλλαγή προϊόντος στις παρακάτω περιπτώσεις: 
    • Το προϊόν έχει υποστεί φθορές από κακή χρήση ή αποθήκευση σε ακατάλληλες συνθήκες
    • Δεν έχετε την αρχική του εργοστασιακή συσκευασία 
    • Είναι προϊόν που χάνει την εγγύηση αν έχει ανοιχτεί (π.χ TRX)
    • Τα προϊόντα έχουν υποστεί την αναμενόμενη φθορά από την κανονική χρήση τους
    • Δεν επιστρέφονται σπασουάρ, εσώρουχα, μασέλες, κάλτσες, επιστραγαλίδες και άλλα προϊόντα που έχουν να κάνουν με την προσωπική υγιεινή, συμπληρώματα διατροφής κλπ.

Το fitshop.gr διατηρεί το δικαίωμα να δεχτεί ή να μην κάνει αποδεκτή την επιστροφή του προϊόντος ανάλογα με την κατάσταση του, τον χρόνο χρήσης ή μη χρήσης του, φθορές που έχει υποστεί κ.α. 

Σε κάθε περίπτωση πρέπει να έχεις μαζί σου την κάρτα MyFit και το παραστατικό  αγοράς. 

Τι γίνεται αν δεν είμαι κάτοχος της Κάρτας MyFit ή μέλος του FitPrime;

Σε όλες τις περιπτώσεις έχεις το δικαίωμα να επιστρέψεις τα προϊόντα που δεν χρειάζεσαι  πια και δεν τα έχεις χρησιμοποιήσει για 14 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς τους έχοντας μαζί σου το παραστατικό αγοράς εκτός αν αναφέρεται κάτι το διαφορετικό στην σελίδα του προϊόντος. Δεν επιστρέφονται σπασουάρ, εσώρουχα, μασέλες, κάλτσες, επιστραγαλίδες και άλλα προϊόντα που έχουν να κάνουν με την προσωπική υγιεινή, συμπληρώματα διατροφής κλπ.

Τι γίνεται στην περίπτωση ενός ελαττωματικού προϊόντος; 

Σπάνια αλλά μπορεί να συμβεί, όσο καλό και ποιοτικό να είναι ένα προϊόν, να έχει μία αστοχία υλικού ή ένα κατασκευαστικό ελάττωμα. Σε αυτή την περίπτωση, μην ανησυχείς καθόλου γιατί είμαστε δίπλα σου! Επικοινώνησε μαζί μας τηλεφωνικά, με email, με μήνυμα στο FB (@fitshop.gr) Insta ή έλα από το κατάστημα. Αν το προϊόν είναι εντός 14ήμερου αγοράς και μπορεί να επισκευαστεί θα το κάνουμε το συντομότερο, αν όχι θα γίνει άμεση αντικατάσταση με το ίδιο ή παρόμοιο προϊόν αν το ίδιο δεν είναι διαθέσιμο. Σε σπάνιες περιπτώσεις που δεν μπορεί να βρεθεί κάτι για να το αντικαταστήσουμε θα σας επιστρέψουμε το ποσό που πληρώσατε για την αγορά του (δεν επιστρέφονται μεταφορικά). 
Εξαίρεση αποτελεί ο εξοπλισμός EVERLAST όπου η διαδικασία αυτή ισχύει μόνο για προϊόντα μέσα στο 7ήμερο από την ημέρα αγοράς. 
Μάθετε περισσότερα για τα δικαιώματά σας στο synigoroskatanaloti.gr, και inka.gr

Πως αλλάζω ένα προϊόν που έχω αγοράσει από το φυσικό κατάστημα;

Μπορείς να κάνεις την αλλαγή των προϊόντων σου ερχόμενος ξανά στο κατάστημα μας στο Μαρούσι ή στέλνοντάς το πίσω με την Γενική Ταχυδρομική την ACS ή Speedex. Αλλαγές γίνονται μόνο αποδεικνύοντας το παραστατικό αγοράς του ή την κάρτα αλλαγής. 
Για αλλαγή μέσω courier όλα τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον αγοραστή. Στην παράδοση το δέματος θα τους αναφέρεις ότι η αποστολή είναι με χρέωση παραλήπτη, και στην επιστροφή θα χρεωθεί το σύνολο των μεταφορικών για το πήγαινε-έλα, που συνήθως είναι στα 7 ευρώ για δέματα έως 5kg για speedex και 10 € για τις άλλες currier.  Φύλαξε το απόκομμα μέχρι να παραλάβουμε το δέμα.

Πως μπορώ να επιστρέψω με courier μία παραγγελία που έκανα online? 

Ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία: 

  • Κλικ “ο Λογαριασμό μου”
  • Κάνε Login
  • Πήγαινε στην Παραγγελία σου
  • Επέλεξε “Αίτημα Επιστροφής Προϊόντων”
  • Δήλωσε αν θέλεις αλλαγή, κουπόνι επιστροφής για να πάρετε κάτι άλλο ή επιστροφή χρημάτων
  • Διάλεξε τα προϊόντα που θέλεις να επιστρέψεις και τον λόγο επιστροφής
  • Γράψε τα σχόλια σου
  • Εκτύπωσε το αίτημα επιστροφής που μόλις συμπλήρωσες και στείλτο μαζί με τα προϊόντα. 
  • Ετοίμασε το δέμα, συσκεύασε καλά τα προϊόντα πριν την παράδοση στην courier, για Fitshop.gr, Χειμμάρας 6, Μαρούσι 15124, Αττική - Τηλεφωνο 211.800.0090
  • Ενημέρωσε τους ότι η αποστολή είναι με χρέωση παραλήπτη. Στην επιστροφή του δέματος θα χρεωθείς 7 ευρώ για το σύνολο των 2 διαδρομών με Γενική ταχυδρομική για δέματα έως 5kg.
  • Κράτησε το απόκομμα της courier για να παρακολουθήσεις την πορεία του δέματος. 

Δεν θα δεχτούμε επιστροφές για κατεστραμμένα προϊόντα από υπαιτιότητα πελάτη όπως επίσης στις περιπτώσεις που η φθορά έχει προέλθει από κακή συσκευασία η την έλλειψη αυτής

Αν έχεις να κάνεις αλλαγές / επιστροφές από διαφορετικές παραγγελίες μπορείς να τα στείλεις σε ένα δέμα ακολουθόντας για την κάθε παραγγελία σας τα βήματα 1-8.

Δεν μπορείς να κάνεις online αίτημα αλλαγής για προϊόντα που έχουν αγοραστεί από το κατάστημα.

Μπορώ να επιστρέψω στο κατάστημα μία παραγγελία που παρέλαβα με courier;

Μπορείς να περάσεις από το κατάστημα στο Μαρούσι για την αλλαγή σου με τα προϊόντα και το παραστατικό αγοράς ή την κάρτα αλλαγής για τα δώρα.
Κάλεσε στο 211.800.0090 για να ενημερωθείς για την διαθεσιμότητα του προϊόντος που σας ενδιαφέρει. 
Fitshop.gr
Χειμμάρας 6, Μαρούσι 15124, Αττική - Τηλεφωνο 211.800.0090

Έχω ζητήσει επιστροφή χρημάτων. Πότε θα γίνει?

Εντός 3 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων στην αποθήκη μας θα ενημερωθείς με email, SMS ή τηλεφωνικά για την ολοκλήρωση της επιστροφής.
Εντός 5 εργάσιμων θα έχει ολοκληρωθεί και η επιστροφή χρημάτων.

  1. Πιστωτική ή Χρεωστική Κάρτα
    Αν η παραγγελία έχει εξοφλήσει με κάρτα (Πιστωτική ή Χρεωστική) η επιστροφή χρημάτων θα γίνει online στην ίδια κάρτα.
  2. PayPal
    Για εξόφληση μέσω PayPal η επιστροφή χρημάτων θα γίνει στον δικό σας λογαριασμό PayPal 
  3. Αντικαταβολή
    Για πληρωμή με αντικαταβολή η επιστροφή μπορεί να γίνει αποκλειστικά μέσω τραπέζης ή σε μορφή Δωροκάρτας για την επόμενη online αγορά σου.
  4. Δωροκάρτες / Πόντοι
    Για εξόφληση μέσω δωροκάρτας ή εξαργύρωσης πόντων δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων αλλά η αξία των προϊόντων σε Δωροκάρτα για επόμενη αγορά
  5. Τραπεζική Κατάθεση
    Για πληρωμή με τραπεζική κατάθεση η επιστροφή μπορεί να γίνει αποκλειστικά μέσω τραπέζης ή σε μορφή Δωροκάρτας για την επόμενη online αγορά σας.

Πότε θα παραλάβω την Αλλαγή μου;

Εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων θα ενημερωθείς με email / sms για την ολοκλήρωση της αλλαγής και τον αριθμό αποστολής έτσι ώστε να παρακολουθείς την πορεία του δέματος. Αν εντωμεταξύ υπάρχει κάποιο θέμα ή έλλειψη θα ενημερωθείς σχετικά έτσι ώστε να επιλέξεις κάτι άλλο. 

Παρακαλώ επικοινώνησε μαζί μας αν δεν έχεις νέα μας εντός 7 ημερών από την ημερομηνία που στείλατε την αλλαγής σας. 

Θα πληρώσω μεταφορικά για την επιστροφή / Αλλαγή προϊόντων;

Το κόστος μεταφορικών για την αλλαγή ή την επιστροφή προϊόντων επιβαρύνει εξ ολοκλήρου τον αγοραστή.  

Μόνο στην περίπτωση που έχουμε στείλει λάθος ή ελαττωματικά προϊόντα τα μεταφορικά επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου το Fitshop.gr. Η μόνη υποχρέωση σου είναι να στείλεις  φωτογραφίες με τα λάθος η ελαττωματικά προϊόντα και να καλέσεις την εταιρεία ταχυμεταφορών για την παραλαβή τους.

Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων;

Επιστροφή στο κατάστημα μας στο Μαρούσι

Μπορείς να έρθεις στο κατάστημα μας στο Μαρούσι για να ελέγξουμε το ελαττωματικό προϊόν   και να δρομολογίσουμε την αλλαγή.
Επιστροφή με Courier
  • Επικοινώνησε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και ενημέρωσε για το πρόβλημα
  • Στείλε φωτογραφίες του ελαττωματικού προϊόντος στο email cs@fitshop.gr, μέσω  FB, Viber ή INSTA
  • Επικοινωνούμε μαζί σού για την επιστροφή
  • Μπες στην σελίδα μας www.fitshop.gr
  • Κλικ “ο Λογαριασμό μου”
  • Κάνε Login
  • Πήγαινε στην Παραγγελία σου
  • Κλικ στο “Αίτημα Επιστροφή Προϊόντων”
  • Επέλεξε τα προϊόντα που θέλεις να επιστρέψεις και τον λόγο επιστροφής
  • Γράψτε τα σχόλια σου
  • Εκτύπωσε το αίτημα επιστροφής που μόλις συμπλήρωσες και στείλτο μαζί με τα προϊόντα. 
  • Ετοίμασε το δέμα, συσκεύασε καλά τα προϊόντα πριν την παράδοση στην courier, για Fitshop.gr, Χειμμάρας 6, Μαρούσι 15124, Αττική - Τηλεφωνο 211.800.0090
  • Ενημέρωσε τους ότι η αποστολή είναι με χρέωση παραλήπτη. Στην επιστροφή του δέματος θα χρεωθείς 7,00€ για το σύνολο των 2 διαδρομών με SPEEDEX για δέματα έως 5kg, 10€ με Γενική ταχυδρομική & EasyMail. 10.00€ με την ACS.
  • Κράτησε το απόκομμα της courier για να παρακολουθήσεις την πορεία του δέματος. 

Προσοχή, δεν θα γίνει επιστροφή ή αλλαγή το προϊόντος αν διαπιστωθεί κακή χρήση ή άλλη χρήση από αυτή για την οποία έχει σχεδιαστεί το προϊόν