0

ΔΩΡΕΑΝ Μεταφορικά για αγορές 69.90€ / βάρος έως 5kg

query_builder

Ανοιχτά 09:00 - 21:00
Σάββατο 09:00 - 18:00

Επιστροφές - Αλλαγές

Αλλαγή - Επιστροφή Προϊόντων

  1. Αλλαγή προϊόντων με μία από τις συνεργαζόμενες courier (Speedex, Γενική Ταχυδρομική, ACS)
  2. Αλλαγή προϊόντων στο κατάστημα μας στο Μαρούσι, Χειμάρρας 6, 15125 καθημερινά Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-20:00 και Σάββατο 10:00-15:00
  3. Επιστροφή προϊόντων με επιστροφή χρημάτων (μόνο για προϊόντα που αγοράστηκαν εξ' αποστάσεως, μέσω ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής παραγγελίας).

1. Αλλαγή προϊόντων μέσω courier (Speedex, Γενική Ταχυδρομική, ACS)

Για να ξεκινήσετε την διαδικασία της αλλαγής παρακαλώ χρησιμοποιήστε την απόδειξη σας.

  • Κυκλώστε τα προϊόντα που επιστρέφετε
  • Σημειώστε πάνω στην απόδειξη τους κωδικούς / μέγεθος από τα προϊόντα που θέλετε να αλλάξετε. Σε περίπτωση που θέλετε κουπόνι ή επιστροφή χρημάτων, μας γράφετε μόνο τις λέξεις “Κουπόνι” ή “Επιστροφή Χρημάτων”
  • Συσκευάστε τα προϊόντα μαζί με την απόδειξη
  • Καλέστε την courier (Speedex, Γενική Ταχυδρομική, ACS).
    Διεύθυνση αποστολής
    Fitshop.gr, Χειμάρρας 6, Μαρούσι, 15125. Τηλ: 211.800.0090.
    Στην παράδοση το δέματος θα τους αναφέρετε ότι η αποστολή είναι με χρέωση παραλήπτη, και στην επιστροφή θα χρεωθεί το σύνολο των μεταφορικών για το πήγαινε-έλα, που συνήθως είναι στα 7.00 € με την Speedex kai 10.00 ευρώ για τις άλλες courier για δέματα έως 5kg. Φυλάξτε το απόκομμα που αναγράφεται ο αριθμός αποστολής του κούριερ, μέχρι να παραλάβουμε το δέμα.

 

Σημειώσεις - Διευκρινήσεις

Έχετε ζητήσει Αλλαγή Μεγέθους;

Μόλις εγκριθεί η επιστροφή σας θα καταχωρήσουμε την παραγγελία αλλαγής με τελικό ποσό αντικαταβολής 7.00 € με την speedex kai 10.00 ευρώ για τις άλλες courier για δεματα εως 5kg. Σε περίπτωση που υπάρχει διαφορά τιμής θα συμψηφιστεί ή θα χρεωθεί ανάλογα.
Αν το προϊόν που επιλέξατε ή το μέγεθος δεν είναι διαθέσιμο θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατόν.

Έχετε ζητήσει να εκδοθεί Κουπονι;

Μόλις εγκριθεί η επιστροφή, θα σας σταλεί με e-mail και SMS o κωδικός του πιστωτικού κουπονιού το οποίο θα μπορείτε να εξαργυρώσετε στην επόμενη αγορά σας στο πεδίο Κουπόνι / Δωροκάρτα.

Έχετε ζητήσει Επιστροφή χρημάτων;

Μόλις εγκριθεί η επιστροφή σας θα λάβετε ενημερωτικό sms/ email.

  • Σε περίπτωση πληρωμής με κάρτα θα σας επιστραφεί στην κάρτα σας η αξία του προϊόντος μείον τα μεταφορικά επιστροφής 3.00€ για τη Speedex ή 5.00€ για τις υπόλοιπες courier (ACS ή Γενική Ταχυδρομική).
  • Αν έχετε πληρώσει την παραγγελία σας με τη μέθοδο της αντικαταβολής θα χρειαστεί να μας στείλετε τον τραπεζικό σας λογαριασμό (IBAN, Τράπεζα και δικαιούχο) με email στο sales@fitshop.gr.
    H επιστροφή χρημάτων συνήθως ολοκληρώνονται σε 2-3 ημέρες από την ημέρα που θα έχει εγκριθεί η επιστροφή.

Προσοχή!

Δεν επιστρέφονται: Εσώρουχα, Μασέλες, Εσώρουχα, Κάλτσες, Σπασουάρ, Συμπληρώματα διατροφής και Άλλα προϊόντα που έχουν να κάνουν με την προσωπική υγιεινή.
Επιστροφή προϊόντων χωρίς να ανοιχτεί η συσκευασία: Συσκευές Αποθεραπείας & Αποκατάστασης, Αξεσουάρ Τένις, Αξεσουάρ Γυμναστηρίου, Αξεσουάρ Κολύμβησης & θαλάσσης, Ζυγαριά, Ηλεκτρικά scooters, Όργανα Γυμναστικής Ποδήλατα, Ελλειπτικά, Πάγκοι ασκήσεων, Στρώματα, Στατικά ποδήλατα, Κωπηλατικές, Ομπρέλες θαλάσσης, Σκηνές, Σκίαστρα, Υπνόσακοι, Αιώρες, Είδη camping, Αξεσουαρ ping pong, Μπρελόκ, Παιχνίδια, Περικάρπια-Περιμετώπια.

Μπορώ να αλλάξω δωρεάν ένα Προϊόν;

Μπορείς να κάνεις Δωρεάν αλλαγή ερχόμενος στο κατάστημα μας στο Μαρούσι ανεξαρτήτως του τρόπου με τον οποίο έχεις αγοράσει ένα προϊόν.

Γιατί χρεώνομαι τα μεταφορικά για αλλαγές επιστροφές; Άλλα καταστήματα δεν το κάνουν αυτό.

Στο fitshop.gr προσπαθούμε να έχουμε την καλύτερη ποιότητα στην καλύτερη τιμή, όπως επίσης και ένα πολύ χαμηλό μεταφορικό κόστος για την αποστολής σας. Σε πολλά καταστήματα που δεν χρεώνουν τις αλλαγές θα δεις ότι το κόστος αποστολής μπορεί να είναι έως και διπλάσιος για όλους τους τρόπους πληρωμής, έτσι συμπεριλαμβάνουν την επιστροφή στο αρχικό κόστος αποστολής.

Μπορώ να επιστρέψω έναν πάγκο - πολυμηχάνημα - ποδήλατο - διάδρομο - ελλειπτικό ή άλλο μεγάλο όργανο γυμναστικής;

Υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής ή επιστροφής χρημάτων σε μεγάλο όργανο γυμναστικής ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝ το όργανο δεν έχει στηθεί - συναρμολογηθεί και δεν έχει βγει από την αρχική του συσκευασία.

Σε περίπτωση που έχει συναρμολογηθεί, αυτομάτως θεωρείται μεταχειρισμένο και δεν είναι πλέον στην αρχική κατάσταση στην οποία παρελήφθει.

Είμαι κάτοχος της Κάρτας MyFit ή μέλος του FitPrime 

Στο fitshop.gr καμαρώνουμε με την ποιότητα των προϊόντων και την αφοσίωση στην εξυπηρέτηση πελατών μας. Αποκλειστικά για τα τα μέλη μας (MyFit ή fitPrime) προσφέρουμε επιστροφή προϊόντων οποιαδήποτε στιγμή μέσα σε 365+ ημέρες στις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Μη χρησιμοποιημένα προϊόντα στην αρχική τους συσκευασία.
    Μπορείς μέσα στο χρόνο να επιστρέψεις προϊόντα που δεν τα χρησιμοποιείς και είναι στην αρχική τους κατάσταση με την συσκευασία και τα καρτελάκια επάνω. Δεν επιστρέφονται προσωπικά αντικείμενα, προϊόντα τα οποία έχουν έρθει ειδικά για σένα και δεν είναι στον κατάλογο του fitshop.gr, ή προϊόντα που είναι end of life. Επίσης δεν επιστρέφονται σπασουάρ, εσώρουχα, μασέλες, κάλτσες, επιστραγαλίδες και άλλα προϊόντα που έχουν να κάνουν με την προσωπική υγιεινή.
  • Αν το προϊόν δεν είναι κατάλληλο για το άθλημα σου ή αν αλλάξεις άθλημα μετά την παραγγελία σου
    Παρακαλώ να σημειωθεί ότι δεν γίνεται επιστροφή ή αλλαγή προϊόντος στις παρακάτω περιπτώσεις: 
    • Το προϊόν έχει υποστεί φθορές από κακή χρήση ή αποθήκευση σε ακατάλληλες συνθήκες
    • Δεν έχετε την αρχική του εργοστασιακή συσκευασία 
    • Είναι προϊόν που χάνει την εγγύηση αν έχει ανοιχτεί (π.χ TRX)
    • Τα προϊόντα έχουν υποστεί την αναμενόμενη φθορά από την κανονική χρήση τους
    • Δεν επιστρέφονται σπασουάρ, εσώρουχα, μασέλες, κάλτσες, επιστραγαλίδες και άλλα προϊόντα που έχουν να κάνουν με την προσωπική υγιεινή, συμπληρώματα διατροφής κλπ.

Το fitshop.gr διατηρεί το δικαίωμα να δεχτεί ή να μην κάνει αποδεκτή την επιστροφή του προϊόντος ανάλογα με την κατάσταση του, τον χρόνο χρήσης ή μη χρήσης του, φθορές που έχει υποστεί κ.α. 

Σε κάθε περίπτωση πρέπει να έχεις μαζί σου την κάρτα MyFit και το παραστατικό  αγοράς. 

Τι γίνεται αν δεν είμαι κάτοχος της Κάρτας MyFit ή μέλος του FitPrime;

Σε όλες τις περιπτώσεις έχεις το δικαίωμα να επιστρέψεις τα προϊόντα που δεν χρειάζεσαι  πια και δεν τα έχεις χρησιμοποιήσει για 14 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς τους έχοντας μαζί σου το παραστατικό αγοράς εκτός αν αναφέρεται κάτι το διαφορετικό στην σελίδα του προϊόντος. Δεν επιστρέφονται σπασουάρ, εσώρουχα, μασέλες, κάλτσες, επιστραγαλίδες και άλλα προϊόντα που έχουν να κάνουν με την προσωπική υγιεινή, συμπληρώματα διατροφής κλπ.

Τι γίνεται στην περίπτωση ενός ελαττωματικού προϊόντος; 

Σπάνια αλλά μπορεί να συμβεί, όσο καλό και ποιοτικό να είναι ένα προϊόν, να έχει μία αστοχία υλικού ή ένα κατασκευαστικό ελάττωμα. Σε αυτή την περίπτωση, μην ανησυχείς καθόλου γιατί είμαστε δίπλα σου! Επικοινώνησε μαζί μας τηλεφωνικά, με email, με μήνυμα στο FB (@fitshop.gr) Insta ή έλα από το κατάστημα. Αν το προϊόν είναι εντός 14ήμερου αγοράς και μπορεί να επισκευαστεί θα το κάνουμε το συντομότερο, αν όχι θα γίνει άμεση αντικατάσταση με το ίδιο ή παρόμοιο προϊόν αν το ίδιο δεν είναι διαθέσιμο. Σε σπάνιες περιπτώσεις που δεν μπορεί να βρεθεί κάτι για να το αντικαταστήσουμε θα σας επιστρέψουμε το ποσό που πληρώσατε για την αγορά του (δεν επιστρέφονται μεταφορικά). 
Εξαίρεση αποτελεί ο εξοπλισμός EVERLAST όπου η διαδικασία αυτή ισχύει μόνο για προϊόντα μέσα στο 7ήμερο από την ημέρα αγοράς. 
Μάθετε περισσότερα για τα δικαιώματά σας στο synigoroskatanaloti.gr, και inka.gr

Πως αλλάζω ένα προϊόν που έχω αγοράσει από το φυσικό κατάστημα;

Μπορείς να κάνεις την αλλαγή των προϊόντων σου ερχόμενος ξανά στο κατάστημα μας στο Μαρούσι ή στέλνοντάς το πίσω με την Γενική Ταχυδρομική την ACS ή Speedex. Αλλαγές γίνονται μόνο αποδεικνύοντας το παραστατικό αγοράς του ή την κάρτα αλλαγής. 
Για αλλαγή μέσω courier όλα τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον αγοραστή. Στην παράδοση το δέματος θα τους αναφέρεις ότι η αποστολή είναι με χρέωση παραλήπτη, και στην επιστροφή θα χρεωθεί το σύνολο των μεταφορικών για το πήγαινε-έλα, που συνήθως είναι στα 7 ευρώ για δέματα έως 5kg για speedex και 10 € για τις άλλες currier.  Φύλαξε το απόκομμα μέχρι να παραλάβουμε το δέμα.

Πως μπορώ να επιστρέψω με courier μία παραγγελία που έκανα online? 

Ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία: 

  • Κλικ “ο Λογαριασμό μου”
  • Κάνε Login
  • Πήγαινε στην Παραγγελία σου
  • Επέλεξε “Αίτημα Επιστροφής Προϊόντων”
  • Δήλωσε αν θέλεις αλλαγή, κουπόνι επιστροφής για να πάρετε κάτι άλλο ή επιστροφή χρημάτων
  • Διάλεξε τα προϊόντα που θέλεις να επιστρέψεις και τον λόγο επιστροφής
  • Γράψε τα σχόλια σου
  • Εκτύπωσε το αίτημα επιστροφής που μόλις συμπλήρωσες και στείλτο μαζί με τα προϊόντα. 
  • Ετοίμασε το δέμα, συσκεύασε καλά τα προϊόντα πριν την παράδοση στην courier, για Fitshop.gr, Χειμμάρας 6, Μαρούσι 15124, Αττική - Τηλεφωνο 211.800.0090
  • Ενημέρωσε τους ότι η αποστολή είναι με χρέωση παραλήπτη. Στην επιστροφή του δέματος θα χρεωθείς 7 ευρώ για το σύνολο των 2 διαδρομών με Γενική ταχυδρομική για δέματα έως 5kg.
  • Κράτησε το απόκομμα της courier για να παρακολουθήσεις την πορεία του δέματος. 

Δεν θα δεχτούμε επιστροφές για κατεστραμμένα προϊόντα από υπαιτιότητα πελάτη όπως επίσης στις περιπτώσεις που η φθορά έχει προέλθει από κακή συσκευασία η την έλλειψη αυτής

Αν έχεις να κάνεις αλλαγές / επιστροφές από διαφορετικές παραγγελίες μπορείς να τα στείλεις σε ένα δέμα ακολουθόντας για την κάθε παραγγελία σας τα βήματα 1-8.

Δεν μπορείς να κάνεις online αίτημα αλλαγής για προϊόντα που έχουν αγοραστεί από το κατάστημα.

Μπορώ να επιστρέψω στο κατάστημα μία παραγγελία που παρέλαβα με courier;

Μπορείς να περάσεις από το κατάστημα στο Μαρούσι για την αλλαγή σου με τα προϊόντα και το παραστατικό αγοράς ή την κάρτα αλλαγής για τα δώρα.
Κάλεσε στο 211.800.0090 για να ενημερωθείς για την διαθεσιμότητα του προϊόντος που σας ενδιαφέρει. 
Fitshop.gr
Χειμμάρας 6, Μαρούσι 15124, Αττική - Τηλεφωνο 211.800.0090

Έχω ζητήσει επιστροφή χρημάτων. Πότε θα γίνει?

Εντός 3 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων στην αποθήκη μας θα ενημερωθείς με email, SMS ή τηλεφωνικά για την ολοκλήρωση της επιστροφής.
Εντός 5 εργάσιμων θα έχει ολοκληρωθεί και η επιστροφή χρημάτων.

  1. Πιστωτική ή Χρεωστική Κάρτα
    Αν η παραγγελία έχει εξοφλήσει με κάρτα (Πιστωτική ή Χρεωστική) η επιστροφή χρημάτων θα γίνει online στην ίδια κάρτα.
  2. PayPal
    Για εξόφληση μέσω PayPal η επιστροφή χρημάτων θα γίνει στον δικό σας λογαριασμό PayPal 
  3. Αντικαταβολή
    Για πληρωμή με αντικαταβολή η επιστροφή μπορεί να γίνει αποκλειστικά μέσω τραπέζης ή σε μορφή Δωροκάρτας για την επόμενη online αγορά σου.
  4. Δωροκάρτες / Πόντοι
    Για εξόφληση μέσω δωροκάρτας ή εξαργύρωσης πόντων δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων αλλά η αξία των προϊόντων σε Δωροκάρτα για επόμενη αγορά
  5. Τραπεζική Κατάθεση
    Για πληρωμή με τραπεζική κατάθεση η επιστροφή μπορεί να γίνει αποκλειστικά μέσω τραπέζης ή σε μορφή Δωροκάρτας για την επόμενη online αγορά σας.

Πότε θα παραλάβω την Αλλαγή μου;

Εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων θα ενημερωθείς με email / sms για την ολοκλήρωση της αλλαγής και τον αριθμό αποστολής έτσι ώστε να παρακολουθείς την πορεία του δέματος. Αν εντωμεταξύ υπάρχει κάποιο θέμα ή έλλειψη θα ενημερωθείς σχετικά έτσι ώστε να επιλέξεις κάτι άλλο. 

Παρακαλώ επικοινώνησε μαζί μας αν δεν έχεις νέα μας εντός 7 ημερών από την ημερομηνία που στείλατε την αλλαγής σας. 

Θα πληρώσω μεταφορικά για την επιστροφή / Αλλαγή προϊόντων;

Το κόστος μεταφορικών για την αλλαγή ή την επιστροφή προϊόντων επιβαρύνει εξ ολοκλήρου τον αγοραστή.  

Μόνο στην περίπτωση που έχουμε στείλει λάθος ή ελαττωματικά προϊόντα τα μεταφορικά επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου το Fitshop.gr. Η μόνη υποχρέωση σου είναι να στείλεις  φωτογραφίες με τα λάθος η ελαττωματικά προϊόντα και να καλέσεις την εταιρεία ταχυμεταφορών για την παραλαβή τους.

Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων;

Επιστροφή στο κατάστημα μας στο Μαρούσι

Μπορείς να έρθεις στο κατάστημα μας στο Μαρούσι για να ελέγξουμε το ελαττωματικό προϊόν   και να δρομολογίσουμε την αλλαγή.
Επιστροφή με Courier
  • Επικοινώνησε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και ενημέρωσε για το πρόβλημα
  • Στείλε φωτογραφίες του ελαττωματικού προϊόντος στο email cs@fitshop.gr, μέσω  FB, Viber ή INSTA
  • Επικοινωνούμε μαζί σού για την επιστροφή
  • Μπες στην σελίδα μας www.fitshop.gr
  • Κλικ “ο Λογαριασμό μου”
  • Κάνε Login
  • Πήγαινε στην Παραγγελία σου
  • Κλικ στο “Αίτημα Επιστροφή Προϊόντων”
  • Επέλεξε τα προϊόντα που θέλεις να επιστρέψεις και τον λόγο επιστροφής
  • Γράψτε τα σχόλια σου
  • Εκτύπωσε το αίτημα επιστροφής που μόλις συμπλήρωσες και στείλτο μαζί με τα προϊόντα. 
  • Ετοίμασε το δέμα, συσκεύασε καλά τα προϊόντα πριν την παράδοση στην courier, για Fitshop.gr, Χειμμάρας 6, Μαρούσι 15124, Αττική - Τηλεφωνο 211.800.0090
  • Ενημέρωσε τους ότι η αποστολή είναι με χρέωση παραλήπτη. Στην επιστροφή του δέματος θα χρεωθείς 7,00€ για το σύνολο των 2 διαδρομών με SPEEDEX για δέματα έως 5kg, 10€ με Γενική ταχυδρομική & EasyMail. 10.00€ με την ACS.
  • Κράτησε το απόκομμα της courier για να παρακολουθήσεις την πορεία του δέματος. 

Προσοχή, δεν θα γίνει επιστροφή ή αλλαγή το προϊόντος αν διαπιστωθεί κακή χρήση ή άλλη χρήση από αυτή για την οποία έχει σχεδιαστεί το προϊόν